Tuesday, 24 July 2012

terIma KaSih Ya AllaH

alhamdulilahh...aku msih lg di sni..menikmati dunia..aku pon tatau mcm mne nk cite tp bialah aku pendekkan cite k,,,:/ mse hari kedua Ramadhan..aku pegi bazar dgn kakak ipar aku, kak nurul,,so mne yg ikoti perkmbgn aku, korang taula kn n mcm rupenye kak nurul..hihi..:)
taula kan..bazar ramadhan pasti rmi org..maklumlahh hari kedua pose..msing2 nk ikot selera mkn bler seharian kte xmenjamah nasikk..ade yg beli sate, ayam percik, nasik beriyani, ikan bakar..sume sdap2 kn..so kami pon nk belila ape yg kami inginkan..actually , papa dah pon beli lauk..tp cme nk beli utk sampingan je..bak kate org , pemanis mulot..:)
dgn rase xsabarnye kami pon belila ayam madu..nmpk sdap sgt..tp xbeli byk pon..1 je..nk beli byk pon, mahal sgt..so kteorg pon belila seketul je..ckopla utk rase je kn...ikot nafsu sumenye nak..hehe..:p
bler selesai je 1 juadah yg kami beli, kami pon singgahla sebelah gerai ayam madu tu..roti john...wahh..sdap sgt baunye...hahah...opss! terbatal ke pose ehh bler terciomm...kah3...:p
tbe2 aku rase mcm pening sgt..tp mmg dr dulu lg aku pnah pening mcm ape yg aku rase tuhh..tp aku tahan lg..so mse aku pening tuhh, aku tahan lg..nthen, aku pon bgtaula kak nurul yg aku pening..die suruh aku duduk kat tepi seberang jalan..tp aku xg..xbeberape saat, aku pengsan..ini pon kak nurul cite kat aku balik..bler dgr balik kelakar pon ade..sbb aku xpnah pengsan seumur hidup aku..mmg agak terkejut sgt..kak nurul ckp mse aku pengsan tuh, purse aku tercampak..nthen aku nk terjatuh ke belakang..tp kak nurul smpt tarik aku..alhamdulilahh xde pape..bler kak nurul panggil nme aku, baru aku sdar..and time tuh, sume org dokk usha aku..alamakk..malunye..aku pon tataula mcm mne blh pengsan..nasib baik xde pape..yg penting aku bersyukur sgt2 sbb Tuhan masih panjangkan umur aku..cme kdg2 aku terpikir kalau2 Tuhan tarik nyawa aku mse tuh..mst xsmpt nk mengucap..alhamdulilahh..aku xde pape..bler keesokan harinye, aku pegi lg bazar ramadhan, bler aku tgk org je..mst aku pning..sng cite aku xblh pegi tmpt yg crowded..mst ase nk pitam..aku harap sgt, supaya xde penyakit yg dtg kat tubuh aku nihh...amin..

p/s: semoga kte sume smpt menjalani bln Ramadhan yg pnuh keberkatan ini dan hari seterusnye..dan sihat walafiat dan dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki..amin:)

7 comments:

Cik Laure Weng said...

selamat berpuasa awak...


btw.. dh folow sini.. semak2 kt komen die.. jgn marah.. =)
hehehe

gadisworld said...

alahai dik..sian dia..adik better check doctor dik..mana tahu tekanan darah adik rendah kot..sbb kak chik as pun mcm tuh gak,rupa2nya tekanan darah rendah..

Sweet Purple ^^, said...

insyaallah,,semoga kamu dlm keadan baik2 saja ....
^_^

Sweet Purple ^^, said...

insyaallah semoga kamu dlm keadaan baik2 saja...
amin..amin..amin..
^_^

karina said...

Oi tudo bem querida, adorei seu blog eu sou do Brasil, que vc seje feliz sempre ao lado do senhor Jesus, que te chsamou pra realizar uma grande obra no meio dos teus bjsss!

karina said...

Oi querida, tudo bem!
eu sou aqui do brasil e quero te dizer que vc é muito preciosa para Deus ele te escolheu desde o ventre de tua mãe npara uma grande obra na terra, fique com deus bjsss!

princess lieza said...

cik laure weng: selamat berpuasa jge untuk awak...mne semakla...lg sonok adela...hihi:))

gadisworld: tula akak...tp pk blik kelakar pon ade...sbb malu sgt..hahaha

sweet purple: time kasihh awakk:))

karina: tq:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...