Wednesday, 23 January 2013

cuti semEster bermulaaa!

hallo readersss! 
saya dah cutiii...!! yuhuuuuuuuuu....
seronok sgt...
almaklumlahh selame 4 bln jadik student junior degree nihhh...mcm2 dugaan dan cabaran yg aku tempuh dlm mengharung dunia sebagai pelajar..tp adakalanya ade suke dan duka pahit n manis yg aku lalui..heee..:)
tp ape2 pon degree sgt bestt!! :)

abaikan gambar niihh..nih gmbr lme..:)
bler dah abis sem 3 ni...tbe2 ase rindu plak nk belaja..hihi..busanlah katekan...tp kn bler dipk2kan balik..teringat plak kenangan2 mse di kampus...ade yg best ade yg xbest n mcm2la..engkorang nk tau ape yg bestnye..:)

nilah antare yg belaku mse kat kampus...

letih benor si bella nihh...haishh...sori bella..terambil pulak gmbr awak...hahah
bler assignment mule menimbun2..mcm2la gelagat kwn2 aku...ade tido dlm kelasla..buat bodo ape lecture ckpla..n mcm2la..termasoklah dgn diri aku..hahaha..

tapi bler kelaparan..nilah jadinye..beratur panjang pon sggup asalkan dpt mknn yg aku sukerr...tp nk kate sedap giler2 tuh xdelah kan..cme msakan die dr sdpla antara cafe2 lain...jdilahkan kn..asalkan kenyang..hihi..:)

tulah cafe die...yg mnggu nih semua pnuh kesabaran..hihi..termasoklah diri aku..
ikan keli masak cili api
sangat sdp bnde alah ats tu..tan ckpla...smpikan dpt ase bbir nih tebal semacam je disebabkan kepanasannye cili api nih..hahaha.tapi yg xley blah nye pedas2 pon hampir setiap harilah aku mkn..xpnah rase busan...hihi...bkn aku je mkn bnde alah ni..roomate aku yg lg 2 org tu pon dah terpengaruh gak..hahha...

bler bermulanya final exam pulak..akn bermulah juge nota dikeliling aku..

nota saya!
nampak mcm gempak je kn..pastu tebal nk mamposss..tu baru 1 subjek..haishh..alhamdulillah smpt je aku habiskan bce nota2 aku tuh..hihi...tp tataulah resultnye..hihi..

p/s : alhamdulillah final exam baru je abis 2ohb harituhh..doakan terbaik dgn result saya ye..:)amin..:)
semoga tuhan lembutkan hati lecture saya..amin..:)

 thank you for reading..:)






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...