Sunday, 3 August 2014

Super duper iftar kami..alhamdulillah...

assalamualaikum semua...

kali nih entry nak cerita sikit psal berbuka pose di shah alam dgn incik kesayangan...mne yg dah pegi big food shah alam mst tau kan..tp aku nak cerita life kami semase berbuka puasa..kami keluar sehari sebelom raya..dah lame tak berbuka puasa same2..so ni lah msenye kn...hihi

perancangan yg tak dirancang pon...aku keluar dgn syg aku..sebelom keluar, die dah bgtau aku...kali ni nak bkk puasa, nak makan western...macam2 die mgidamkan...tp xpelah..turut kn je..mula2 nak keluar tu dgn niat nak shopping baju...tp bkn bju raya ye..sbb baju raya dah ade..so aku nk shopping baju keje..alahaii...tp xtercapai pon impian aku tuh...sbb si moklat aku tu pantang nampak gadget..rase nak beli je...kali ni gadget die dok teringin sgt2 tu iphone 5s..bg aku bkn cantekkkk pon! hahaha..seriously aku tak minat..tau x knape..sbb too small kot..aku xminat gadget kecik2 ni...hahhaha..ntah ape yg dok ske sgt kat iphone tu pon tataula...

si moklat byr zakat..hihi
tulah keje die kalo g mne2 shopping complex...haishhh! hangin jugakk!

itulah reaksi die...blh dikatekan sume tmpt nak berurut..kalau masok singgit dua inggit..aku tak heran lagi..no tak..die masok lima hinggit okehh..bile tnye knape byk msok dgn alasan xde duit kecikk..tak berjanggut aku nak tggu die...kalau bab membazir serah kat die...haishhh..! dan sesudahnya + malangnye aku lgsg xbeli ape2..doklah tgk gadget die...mujur before tu dah booking siap2 utk bkk puasa...kali ni kami berbukak puasa di shah alam..dekat big food...woww...sgt terkejut wokehh bler tgk mknn western die...hahhaha..

ni lah restaurant die...nampak simple tp dlm fuhh! 
si poyo moklat tgh order...ni sume lakonan jee...hahahha~~
biler aku berlakon..ni lah ghupenye...hahha
us :)
murah dan berbaloi2 gituuu..:)
first menu kami :)
second menu kami :)
third menu kami :)


itulah antara menu kami...hahhaha...agak tamak disitu..tp takpelah..janji kami kenyang..kalau tak kenyang tu tipulah kan..mmg best makan kat sini...sbb western die lain dr yg lain...hihi..sebelom bkk pose tuh bajet sume blh habis...hahah..yg tak sgkanye..xabis okeh..sbb terlampau byk...syg aku ni plak tak nak agak..order bkn main byk..rambang mate..mcm tu lah...atlast tak habis...and kami terpkse bungkus bawak balik....

nampak tak muka excited die b4 bkk puasa...hahhaha

muka tak sabar cam gitulah...hikhikhik

muka teruja aku + die :D

ni lah reaksi kami bler teruja dapat makanan yg super duper great...next time blh makan lagi...hikhikhik...air plak tak nak agak..tak ckup satu...hahhahaha...mujurlah aku ngan die giler makan...sume bnda nak bedal...tq sygg sbb 1 kepala ngan sy..tp kadang2 tu tak dinafikanlah..menyakitkan hati awak nii...hihi..wlu ape pon..sy syg awakk... :)

tq for reading...:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...